MEDLEMMAR! Planeringen för klubbens utställning i maj 2019 är i full gång!

Utställningen kommer att gå av stapeln 18 - 19  maj 2019 i Mimerhallen, Västerås.
Vi behöver som alltid våra medlemmars hjälp. Tillsammans ska vi göra detta till en toppenutställning!
Vill du vara ansvarig för ett område eller bli medarbetare? Tveka inte att redan nu ta kontakt  med Ulrika ordforande@vasteraskattklubb.se eller ansvarig för respektive område.

Utställningen närmar sig. Som medlem kan du på olika sätt bidra till att göra utställningen till en succé!

Priser och lotterivinster
Hjälp oss att få så många priser och lotterivinster vi bara kan till vår stora utställning.
Om 50 medlemmar skänker 2 priser var får vi 100 priser! Om 100 skänker 2 st priser får vi 200 st ...
Kontakt Ulla per mail ulligt@gmail.com och berätta vad just du kan bidra med.

Fika- och matbröd
Vi behöver bröd till vår kafeteria. Både hembakat och köpebröd tas tacksamt emot.
Kontakta Päivi per mail bengal.bargard9322@live.se och berätta vad just du kan bidra med.

Utställningens Eurovision tema
Har du idéer och förslag på hur vi ska göra årets tema roligt?
Kontakta då Ulrika per mail ordforande@vasteraskattklubb.se

Var med och bidra med arbetskraft!
Kanske vill du sitta i entrén, hjälpa till i kafeterian, prova på att vara assistent eller hjälpa till att hämta och lämna domare på Arlanda? Har du idéer kring marknadsföring eller kontakter för sponsring?
Ta kontakt med den som är ansvarig för respektive område.

Att resa och riva utställningen
Här behöver i mycket arbetskraft. Boka redan nu in följande tider för att kunna hjälpa till.
Torsdag 16 maj
Start ca kl 17. Tillsammans reser vi alla bord och burar.
Ju fler vi är desto smidigare går det.
Fredag 17 maj
Drop in under hela dagen preliminärt mellan kl 8.00 – 17.00.
Kom när du kan. Vi numrerar, affischerar, gör prisrum, förbereder sekretatariat, informationsbord m.m.
Lördag 18 maj efter avslutat utställning
Städning och omnumrering av alla burar inför söndagens tävling.
Söndag 19 maj efter avslutad tävling
Nu ska alla burar och bord städas och plockas ner. Hallen städas. 

INBJUDAN
Ansvarsområden för utställningen 2019 / Senast uppdaterat 2019-03-03
Minnesanteckningar från uppstartsmöte inför utställningen

A N S V A R S O M R Å D E N
Anmälningar: Anna Landell utstallning@vasteraskattklubb.se
Assistenter och elever: Linnea Höglund ninims@ninims.se
Ekonomi: Anna Tonér annatoner.at@gmail.com
Grafisk utformning: Kerstin Zimmerman skogshojdens@telia.com
Hall: Ulf Ibsén monter@vasteraskattklubb.se
Montrar: Ulf Ibsén monter@vasteraskattklubb.se
Information och lotteri:Ulla Lidhagen ulligt@gmail.com
Inträde: Inger Fransson inger.ch.fransson@gmail.com 
Inträde: Suzanne Hedelind hedelind.suz@hotmail.se
Kafeteria och mat: Päivi Bärgård bengal.bargard9322@live.se 
Kafeteria och mat: Jessica Pettersson  jessica_91p@hotmail.com 
Kommisarie: Ulrika Stefansson ordforande@vasteraskattklubb.se
Prisrum: Kerstin Wallin wallinkerstin45@hotmail.com
Sekretariat: Maria Ibsén mariaeibsen@gmail.com